کرمان؛

اعلام نتایج بررسی ژئوفیزیکی در زرند تا دو روز دیگر

دو روز آینده مشخص می شود که زلزله های زرند منتصب به کدام گسل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جانشین ستاد بحران استان کرمان ،احتمال اینکه زلزله ها مربوط به گسل فرعی می باشد، اشاره و گفت: کارشناسان ژئوفیزیک در حال بررسی این که زمین لرزه ها اخیر منتصب به گسل جدید یا گسل کوهبنان می باشد. همچنین زلزله نگارهای جدیدی نصب نموده و در حال تحلیل نتایج می باشند ظرف دو روز آینده نتایج مشخص می شود.

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به تشکیل ستاد بحران در شهرستان زرند و حضور خود در این ستاد،گفت: بنده امشب در شهرستان زرند خواهم ماند، ضمن آنکه هماهنگی های لازم از طریق استاندار و بنده با ریاست جمعیت هلال احمر کشور، ستاد بحران وزارت کشور و دستگاه های مربوطه صورت گرفته است تا امشب در زرند در خصوص برنامه ریزی برای مدارس فردا، اسکان موقت و کسانیکه نیاز به چادر دارند و امکان تامین چادر برای آنها نمی باشد، تصمیم گیری می شود.

وی حضور معاون جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان زرند تا ساعاتی دیگر، سخن گفت و تصریح کرد: به جهت مدیریت ستاد بحران استان در زرند حضور دارم، امیدواریم که اتفاقی رخ نخواهد داد، اما تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

سیف الهی گفت: حدود ۳ نفر مصدوم به علت فرار از منزل بوده وتعدادی دیوار خشت و گلی فرو ریخته است.

وی در خصوص اینکه این زلزله ها منتصب به کدام گسل می باشند، اعلام کرد: کارشناسان ژئوفیزیک در حال بررسی این که زمین لرزه ها اخیر منتصب به گسل جدید یا گسل کوهبنان می باشد، همچنین زلزله نگارهای جدیدی نصب نموده و در حال تحلیل نتایج می باشند، ظرف دو روز آینده نتایج مشخص می شود.

جانشین ستاد بحران استان کرمان احتمال اینکه زلزله ها مربوط به گسل فرعی می باشد، اشاره و از مردم خواستار شد: مردم آرامش خود را حفظ نمایند و به دلیل اینکه این زلزله ها فقط در محدوده شهر زرند می باشد بنابراین محدوده شهر زرند پوشش می دهیم و روستاها مشکل خاصی ندارند.

سیف اللهی تاکید کرد: ستاد بحران در حال آماده باش در شهر زرند می باشند.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: زلزله ، زرند ، گسل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار