احمدی‌لاشکی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ:

خدمت صالحی امیری در دستگاه امنیتی برای آرامش نظام بوده است + فیلم

نماینده مردم نوشهر گفت:خدمت صالحی امیری در دستگاه امنیتی برای ارامش نظام بوده برای سازمان سیا کار نکرده است.

//////به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در موافقت با سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برملت شریف ایران فرض است که از اختلاف و نفاق و کارشکنی دست بردارند و با وحدت کلمه دشمنان را در هم بکوبند.

وی در ادامه اظهار داشت: آقای قاضی زاده عیب او گفتی هنرش هم بگو. اگر ایشان در دستگاه امنیتی خدمت کرده برای آرامش این نظام بوده است .آیا برای KGB کار کرده یا سازمان سیا؟

لاشکی عنوان کرد: مقالات صالحی امیری را چک کردم. 37 مقاله از او دیدم که  بیست و شش مقاله او سیاست فرهنگی، کالای فرهنگی، صنایع فرهنگی و... است. اقای صالحی چرا انقدر در حوزه فرهنگی مقاله نوشتی؟ آیا این مقاله ها اشکال است؟

نماینده مردم نوشهر بیان کرد:اگر قرار است موضوعی مطرح شود باید بگوییم امروز بزرگترین مشکل وزارت فرهنگ و ارشاد معیشت انسانی است و  اعتبارات فرهنگی قطره چکانی است. به کدام برنامه هنری حمایت درخور شان می شود؟ بیمه هنرمندان درگیر مشکلات است و باید از خبرنگاران بگوییم نیاز به ساماندهی دارند.

وی افزود: دانشگاهیان و دانشمندان تمام تلاش خود را برای قطع امید دشمن اصلی که همان آمریکاست صرف کنند. 

امیری لاشکی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقوله فرهنگی عنوان داشت: اگر سه وزیر هم زمان در رأی اعتماد به نتیجه برسند این موضوع ولایت‌پذیری رئیس جمهور را نشان می‌دهد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کدام از این عزیزان با فرض بر اخذ رأی اعتماد نمایندگان مجلس به پست‌های لازم برسند تنها هشت ماه فرصت دارند، ادامه داد: ما نیز در ماه‌های آینده عملکرد وزرا را بررسی خواهیم کرد.

امیری لاشکی در پایان با اشاره به اینکه قبلا هم آقای صالحی امیری برای کسب رأی اعتماد در محلس حاضر شد بود و در حق او کم کاری شده بود، عنوان داشت: عذرخواهی نمایندگان پس از جلسه رأی اعتماد آن زمان نشان آن است که به آقای صالحی امیری به عنوان مرد کم حاشیه دولت ظلم شده است.

لینک دانلود


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار