کرمان؛

آغاز به کار شورای پژوهش در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با حضور نخبگان علمی و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه جیرفت، شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان راه اندازی می شود.

آغاز به کار شورای پژوهش در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان؛ حسین اسحاقی در دیدار با رئیس دانشگاه جیرفت با بیان اینکه با راه اندازی شورای پژوهش، مجله ی پژوهشی نیز راه اندازی خواهد شد، ورود دانشگاه به عرصه ی فرهنگ را بسیار مؤثّر ارزیابی کرد . با بهره بردن از ظرفیّت نخبگان و اندیشمندان در ارتباط با دانشگاه در حوزه فرهنگی، اظهار امیدواری کرد که با برقراری ارتباط بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دانشگاه جیرفت، گامی در جهت ارتقاء فرهنگی منطقه برداشته شود.

وی با اشاره به نقش پژوهش در فرهنگ سازی جامعه گفت: اگر در زمینه فرهنگ سازی بخش های مختلف این مهم را با کار پژوهشی انجام دهیم، نتیجه کار مثبت و مؤثّر خواهد بود.

ناصر برومند رئیس دانشگاه جیرفت با بیان اینکه با تعامل و تفاهم دو مجموعه می توان بسیاری از کارها را با برنامه ی بهتری انجام داد، از آمادگی دانشگاه جیرفت برای همکاری خبر داد و گفت: موفّقیّت در زمینه ی فرهنگی نیاز به یک کار علمی و شناسایی و ریشه یابی معضّلات دارد که می توان با انجام این مهمّ بازخوردی از فعّالیت ها گرفت.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: شورا ، جنوب ، کرمان ، فرهنگ ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار