راه‌های قانونی فرار مالیاتی، در اختیار میلیاردهای آمریکایی؛

ترامپ: حتی یک سنت هم بابت مالیات پرداخت نکرده‌ام

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اذعان کرد با استفاده از شیوه‌های قانونی، سال‌ها از پرداخت مالیات طفره رفته است.

ترامپ: حتی یک سنت هم بابت مالیات پرداخت نکرده‌ام/ راه‌های قانونی فرار مالیاتی، در اختیار میلیاردهای آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با افتخار اعلام کرد سال‌هاست حتی یک سنت هم بابت مالیات بر درآمد به دولت پرداخت نکرده است. غول املاک و مستغلات آمریکا می‌گوید با استفاده از راه‌های گریز قانونی که در اختیار تمامی میلیاردهای آمریکایی است، براحتی و به طور قانونی از پرداخت مالیات طفره رفته است.       
 
نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه در ادامه «هیلاری کلینتون،» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و سناتور سابق ایالت نیویورک را بدلیل ناتوانی در رفع نواقص قانونی که امکان فرار مالیاتی را مهیا می‌کند، سرزنش کرد. وی در این خصوص گفت: چرا کلینتون برای تغییر قوانین [مالیاتی] تلاش نکرد تا من نتوانم از آن‌ها [به نفع خودم] بهره‌برداری کنم؟ 

در ادامه گزارش آمده است: طبق اسنادی که به‌تازگی بدست آمده است، دونالد ترامپ در اوایل دهه 90 میلادی، برای گریز از ورشکستگی مالی و با استفاده از ایرادات و نواقص موجود در قانون مالیاتی، گزارش مربوط به میلیون‌ها دلار درآمد خود را که مشمول مالیات می‌شد را به اداره مالیات ارائه نکرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار