نماینده تالش گفت: مدرک تحصیلی آقای سلطانی فر، لیسانس و فوق لیسانس علوم سیاسی، آیا ورزش را سیاسی بکنند، کار درستی است؟

آقای سلطانی‌فر! آیا می‌خواهید ورزش را هم سیاسی کنید؟
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شکری نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مخالفت با مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگر امروز استکبار جهانی نمی‌توانند آسیبی به کشور وارد کنند، به جهت داشتن ولی امر مدیر است.

وی افزود: رهبری در باب فتنه بحث هایی مطرح کردند از جمله اینکه فتنه گناهی نابخشودنی است، بنابراین همه باید به آن حساسیت داشته باشیم.
 
شکری ادامه داد: برخی می گویند فتنه فتنه کردن تا کی؟ آیه قرآن می گوید فتنه گری فساد انگیز تر از قتل است و زمان و مکان ندارد.
 
وی تصریح کرد: در زمان فتنه مجلس ششم، اقای سلطانی فر اولین کسی بود که می خواستند استعفا بدهند و انتخابات را تحریم کنند.

نماینده مردم تالش افزود: بحرانی در سابقه وی در استان گیلان ایجاد شد که از پس آن بر نیامد، مدرک تحصیلی آقای سلطانی فر، لیسانس و فوق لیسانس علوم سیاسی، آیا ورزش را سیاسی بکنند، کار درستی است؟ یعنی در این کشور کسی را به جز این آقایان نداریم؟

شکری ادامه داد: آنچه را که ما احساس آرامش می‌کنیم در نظام جمهوری اسلامی فرمایش امام راحل بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی وارد نشود. اگر امروز استکبار جهانی و دشمنان نمی‌توانند آسیبی به کشور وارد کنند به جهت داشتن ولی امر مسلمین و پشتیبانی ملت ایران عزیز از مقام معظم رهبری است که در آسایش و آرامش به سر می‌بریم و دشمنان هیچ آسیبی به کشور نمی‌توانند وارد کنند.

وی افزود: ما مجلسی ها بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ریل گذار و یاور دولتیم که باید کمک کنیم دولت جمهوری اسلامی ایران در جهان بدرخشد و در مقابل همه توطئه ها و برنامه‌های براندازی  نظام جمهوری اسلامی دارند ایستادگی کرده و آن را خنثی کنیم .

نماینده مردم تالش عنوان کرد: یک بخشی از عملکرد آقای سلطانی‌فر مربوط به مدیریت سابقش در استان گیلان می‌باشد. اگر او توان قبول پست مدیریتی را ندارد اول به خودش خیانت کرده و باید پاسخگو باشد.

وی افزود: یک بحرانی مدتی پیش در استان گیلان پیش آمده بود که آقای سلطانی‌فر در زمان پست مدیریتش نتوانست آن را جمع کند و بنده از سوی دولت به خاطر مشکلاتی برای مردم این شهر در آن زمان پیش آمده بود عذر خواهی می‌کنم  که آن به دلیل ضعف عملکردی برخی دستگاه‌های دولتی بوده است.

شکری افزود: در زمان فتنه مجلس ششم آقای سلطانیفر اولین استانداری بود برای وزیر کشور نامه نوشت  که انتخابات را برگزار نمی‌کنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری بود که انتخابات باید سر وقت برگزار شود. 

انتهای پیام/
لینک دانلود


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار