امینی فرد نماینده در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سلطانی فر خطر کرد و وارد میدان شد

نماینده مردم ایرانشهر گفت: سلطانی فر وضعیت کاملا مشخصی دارند و بر اساس سیاست های دولت و امید خطر کردند و وارد میدان شد.

سلطانی فر خطر کرد و وارد میدان شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: گفته شد ضرورتی برای ترمیم کابینه نیست که واقعا خلاف این این وجود دارد و این کار تعهد مردم را نشان می دهد که دغدغه مردم و رهبری را پاسخ دادند.

وی اظهار داشت: سلطانی فر وضعیت کاملا مشخصی دارند و بر اساس سیاست های دولت و امید خطر کردند و وارد میدان شد.

امینی فرد بیان کرد: متولیانی را که در امر جوانان داشتیم متاسفانه یک سیاست زدگی صرف بوده و یکی از نقاط قوت آقای سلطانی فر توجه ویژه به جوانان است.

این نماینده مردم تصریح کرد: سلطانی فر مدیریت موفقی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری داشتند که می توانند در توریسم ورزشی کمک کننده باشد.

وی افزود: معتقدم ترمیم کابینه دولت تعقل روحانی را نشان می‌دهد در مدت زمان کوتاه توانست دغدغه مردم، امنای ملت و مقام معظم رهبری را پاسخ شایسته دهد.

نماینده مردم ایرانشهر با اشاره به دلایل موافقت خود با سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش جوانان بیان کرد: به دلیل سوابق مدیریتی و کارنامه کاری او همچنین بنا بر برنامه‌هایی که در دستور کار دارد با رسیدن او به سمت وزارت موافق هستم.

امینی‌فرد با تاکید بر اینکه سلطانی‌فر برنامه‌های مفصلی را برای وزارتخانه ورزش در دستور کار دارد اظهار داشت: یکی از دلایل موافقت بنده توجه وی به ورزش همگانی است. امروز در ارتباط با ورزش همگانی و تاثیری که در بهداشت عمومی، سلامت در پیشگیری دارد، تردیدی ندارم به هر حال مطالعات مختلف ثابت کرده که سرمایه‌گذاری در ورزش همگانی حداقل 4.6 دلار درهزینه‌های درمانی صرفه‌جویی می‌کند.

وی با اشاره به معضلات متعدد موجود در کشور یادآور شد: تغییر الگوی بیماری‌ها که ناشی از نحوه زندگی و سکون ماست همچنین مرگ‌های زودرس متاسفانه در ایران دارای آمار بالایی است. امید به زندگی هم 70 سال است اما 10 سال آن مربوط به مسئله از کارافتادگی می‌شود.

نماینده مردم ایرانشهر تصریح کرد: سلطانی‌فر به ورزش مناطق محروم توجه ویژه دارد، مناطق محروم لرستان و سیستان و بلوچستان سرشار  از استعدادهای فراوانی است و با وجود فقر و نبود امکانات لازم چهره‌های بارزی در سطح ملی معرفی شدند. 

امینی‌فر با بیان اینکه روستاییان در مناطق محروم، محرومیت مضاعفی دارد، تصریح کرد: نقطه بارزی که در برنامه سلطانی‌فر وجود دارد توجه به ورزش روستایی است همچنین او تعادلی مناسب میان ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مسئله دیگری که سلطانی‌فر به عنوان برنامه خود به آن توجه دارد موضوع ورزش بانوان است همان طور که می‌دانید 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهد، لذا باید این جمعیت را مورد توجه قرار داد همچنین باید ثابت کرد که اسلام در مدیریت ورزش جوانان موفق عمل کرده و خوشبختانه تا کنون بانوان هم به خوبی درخشیدند و ثابت کردند اسلام و حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

امینی‌فر تاکید کرد: متاسفانه درصد بالایی از اختلالات روانی در کشور وجود دارد باید اعلام کنم  از آنجایی که جامعه آموزش لازم ندارد نگاه سلطانی فر به این حوزه بسیار ویژه و حائز اهمیت است. کارنامه مدیریتی وی در سطوح مدیریتی مختلف موفق بوده به طوری که سمت استانداری، معاونت استانداری و قائم مقام ورزش کشور را برعهده داشته است.

وی با اشاره به نقطه قوت سلطانی‌فر در زمینه توریسم و گردشگری اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ورزش جوانان می‌تواند در زمینه گردشگری موفق عمل کند چرا که او دارای شخصیتی پرتحرک است. ورزش امری است که نیاز به تعامل مجلس ودولت دارد و بنده معتقدم که وی می‌تواند از حمایت مجلس و دولت برخوردار باشد.

نماینده مردم ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان به ورزای پیشنهادی رای حداکثری دهند انتظار از سلطانی‌فر آن است که با روش علمی و کارشناسی و همچنین بدون سیاست‌زدگی صرف بتواند ورزش کشور را مدیریت کند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار