ذوالنور طی تذکری در صحن:

اظهارات بنده بر اساس اسناد است/ سند من به امضای صالحی با اسم مستعار سیدرضا فلاح رسیده است

اظهارات بنده بر اساس اسناد است/ سند من به امضای صالحی با اسم مستعار سیدرضا فلاح رسیده استنماینده مردم قم گفت: اظهارات بنده در صحن بر اساس اسناد 9 صفحه‌ای است که سید صالحی امیری با اسم مستعار سیدرضا فلاح به عنوان نفر هشتم امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم طی تذکری به استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی امروز سه شنبه 11بهمن ماه خطاب به رئیس مجلس گفت: که دو نفر از نمایندگان اشاره کردند که بنده سندی برای عرایضم ندارم در صورتی که اسناد را به شما تقدیم کردم و هیأت رئیسه هم تصمیم گرفت آن را توزیع کند.

وی ادامه داد: این سند شامل 9 صفحه است که امیری صالحی با اسم مستعار سیدرضا فلاح به عنوان نفر هشتم این نامه را امضا کرده است.

ذوالنور ادامه داد: ما تنها هشت صفحه از این 9 صفحه اسناد را منتشر کرده‌‌ایم زیرا در صفحه نهم تنها یک شعر به عنوان اختتامیه و امضای هشت نفر دیگر وجود دارد و بنده به دلیل آنکه قرار نیست اسامی هشت نفر دیگر اعلام شود آن را محفوظ نگه داشتم.

لاریجانی در پاسخ به تذکر ذوالنور گفت: هیأت رئیسه تصمیم گرفت در پاسخ به صحبت‌های تابش این نامه هشت صفحه‌ای را منتشر و در اختیار نمایندگان قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار