کرمان؛

اردوگاه موقت هلال احمر در زرند راه اندازی شد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از راه اندازی اردوگاه این جمعیت برای داوطلبان در زرند خبر داد و گفت: این اردوگاه امشب عملیاتی و راه اندازی می شود .

اردوگاه موقت هلال احمر در زرند راه اندازی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مرتضی سلیمی افزود: با تجهیز و راه اندازی اردوگاه موقت هلال احمر در زرند آن دسته از مردم که احساس خطر می کنند می توانند در این اردوگاه مستقر شوند .

وی خاطر نشان کرد : راه اندازی اردوگاه موقت هلال احمر در زرند با استقرار چادرهای هلال احمر به تقویت فضای آرامش در شهرستان زرند کمک می کند .

سلیمی همچنین به برگزاری نشست امروز ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در بخش های گوناگون تاکنون تمهیدات و تدابیر خوبی اندیشیده شده است .

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت : بخش اول آمادگی و آموزش است که نحوه مواجهه مردم با زلزله را در اولویت قرار داده و اطلاع رسانی شده تا در راستای پیشگیری از تبعات حوادث احتمالی موثر واقع شود .

وی بخش دوم را عملیات ذکر کرد و گفت: تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر آماده شده و تیم های لازم نیز از شهرستان های مجاور فراخوان شده اند .

سلیمی تقویت انبارهای جمعیت هلال احمر استان کرمان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: این مهم نیز فراتر از پیش بینی معمول انجام شده است .

وی گفت: با مراجعه تیم های ارزیابی به محل زندگی مردم در زرند و تسریع و سرعت بخشیدن در این زمینه، امکانات لازم و مورد نیاز در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

بیش از 30 پس لرزه بعد از وقوع زلزله 4.8 ریشتری 29 مهر سال جاری تاکنون در شهرستان زرند ثبت شده است و این پس لرزه ها همچنان ادامه دارد .

18 گسل در استان کرمان فعال است و گفته می شود زلزله های اخیر در شهرستان زرند به گسل کوهبنان در شمال این استان مربوط می شود .

زلزله اسفند 1383 شهرستان زرند واقع در 75 کیلومتری کرمان دهها کشته و زخمی بر جا گذاشت .
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.