مایکل پنس، ریاست جمهوری کلینتون را ادامه دوره اوباما دانست

معاون نامزد جمهوری‌خواهِ انتخابات آتی آمریکا گفت انتخاب هیلاری کلینتون به معنای ادامه مشکلات دوران ریاست جمهوری باراک اوباما است.

مایکل پنس، ریاست جمهوری کلینتون را ادامه دوره اوباما خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رویترز، مایک پنس، نامزد معاونت دونالد ترامپ، که روز گذشته همراه ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، در همایش انتخاباتی شهر «ولی فورج» در ایالت پنسیلوانیا شرکت و در آنجا سخنرانی کرده بود، در بخشی از اظهارات خود درباره فهرست وعده هایی که دونالد ترامپ به مردم آمریکا داده است، گفت: «ما آن را «قرارداد با رأی دهندگان آمریکایی» می خوانیم.» 

وی در ادامه افزود:: «اوباماکر حقیقتاً وزنه‌ای خردکننده است که بر دوش مردم آمریکا سنگینی می کند. او همچنین وزنه ای است که بر اقتصاد آمریکا سنگینی می کند.» منظورم این است که حتی بیل کلینتون، رییس جمهور اسبق آمریکا، درباره اوباماکر گفته است:  «هزینه ها در حال بالا رفتن و پوشش بیمه در حال پایین آمدن است. این دیوانه‌وارترین چیز در جهان است.» 

معاون ترامپ با حالتی تمسخرآمیز افزود: «حدس می زنم که حتی با کلینتون‌ها، در بعضی از مواقع، "حقیقت" رخنمایی می کند.» 
 
پنس خطاب به مردم پنسیلوانیا گفت: «مردان و زنان اهل پنسیلوانیا، من می توانم به شما بگویم که گزینه در این انتخابات نمی تواند از این روشن تر باشد. با هیلاری کلینتون، ما باز هم مقادیر بیشتری از همان چیزهایی را در هفت سال و نیم گذشته دیده ایم، خواهیم داشت: مالیات های بیشتر، هزینه های بیشتر، مقررات دست و پا گیرِ بیشتر و اوباماکرِ بیشتر. منظورم این است: همانطور که ما نمی توانیم به هیلاری کلینتون در خصوص اطلاعات محرمانه، اعتماد کنیم، نمی توانیم به وی درباره خدمات درمانی مان نیز اعتماد داشته باشیم.» 

وی در پایان سخنرانی اش، با این الفاظ، دونالد ترامپ را به تریبون سخنرانی دعوت کرد. پنس خطاب به جمع حاضر در این همایش انتخاباتی گفت: «به من بپیوندید تا به «رییس جمهور بعدی آمریکا: دونالد ترامپ» خوشامد بگوییم.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار