مسئول بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهید مدافع حرم مصطفی کریمی متخصصی بی‌ادعا بود

معاون علوم پزشکی بیمارستان نکویی استان قم گفت: شهید مصطفی متخصصی بود که بدون ادعا داشته‌هایش را در اختیار بیمارستان نکویی قرار داد.

شهید مدافع حرم مصطفی کریمی متخصصی بی‌ادعا بود
دکتر ثارالله شجاعی معاون علوم پزشکی بیمارستان نکویی استان قم در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم مصطفی کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، درباره خصوصیات این شهید بزرگوار گفت: شهید کریمی یکی از مهندسان مطرح رشته معماری در بین بچه‌های افغانستانی بود که طراحی‌های خوبی از ایشان برای ما به یادگار مانده است.

وی درباره نحوه آشنایی خود با این شهید مدافع حرم بیان داشت: من در کنار کار طراحی بخش جراحی مردان و زنان که مسئولیت آن را شهید بزرگوار کریمی برعهده داشتند با وی آشنا شدم که الحق می‌توان گفت طراحی این بخش از بهترین نماها و طراحی‌هایی بود که انجام شد.

معاون علوم پزشکی بیمارستان نکویی اضافه کرد: مهندس مصطفی کریمی هر روز به بیمارستان نکویی می‌آمدند و تذکرات لازم را به معماران می‌دادند و ما می‌دیدیم که این کار را با یک وسواس خاصی انجام می‌دهند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: شهید مصطفی متخصصی بود که بدون ادعا داشته‌هایش را در اختیار بیمارستان نکویی قرار داد و الحق بهترین کار را تحویل داد، اما با این وجود هیچ گونه پولی از بیمارستان دریافت نکرد و اصرار داشت که کارش بدون دستمزد و برای رضای خدا انجام شود.

شجاعی ادامه داد: دکتر علی کریمی برادر شهید مصطفی نیز از متخصصان و جراحان به نام ارتوپدی هستند که توفیق چند مأموریت درمانی امدادی در قالب تیم جهادی پزشکی در کنار ایشان را داشتم که به روستاهای اهواز و سوسنگرد برای مداوای بیماران می‌رفتیم.

معاون علوم پزشکی بیمارستان نکویی در پایان جایگاه شهیدانی که اینگونه همه چیز خود را فدای حراست از حریم آل الله می‌کنند را علی علین عنوان و خاطرنشان کرد: خداوند ما را نیز در ادامه راه این عزیزان ثابت قدم بدارد تا شرمنده آنها نباشیم.

اضافه می‌شود دانشجویان دانشکده معماری دانشگاه تهران روز گذشته در تجلیل از همسنگر شهیدشان مراسم یادبودی را برای شهید مدافع حرم مصطفی کریمی برگزار کردند که حضور دانشجویان ایرانی و افغانستانی از همه دانشگاه‌های تهران نمادی از همدلی و همزبانی جوانان ایرانی و افغانستانی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.