گیلان؛

مشارکت بنیاد مستضعفان در اشتغالزایی روستایی

20 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در روستاها به هر استان کشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس بنیاد مستضعفان امروز در نشست بررسی اجرای طرح های پرورش ماهی در قفس در گیلان افزود: این اعتبار برای اشتغالزایی در زمینه گردشگری، کشاورزی، تولیدی و هر طرحی که منجر به ایجاد فرصت های شغلی در روستاها شود، اختصاص یافته است.

محمد سعیدی کیا با بیان اینکه گیلان در خصوص ایجاد مشاغل خرد روستایی پیشرو است، افزود: برای ایجاد انگیزه و حمایت از مجریان این طرح ها، معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی، نهاد ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان هر کدام 5 درصد یارانه برای سود تسهیلات بانکی در نظر گرفته اند.

وی در ادامه به اجرای طرح پرورش ماهیان خاویاری اشاره کرد و گفت: برای تامین تسهیلات اجرای این طرح های 20 تنی با یکی از بانک های عامل تفاهم نامه امضاء شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح پرورش ماهیان خاویاری استانداری ها و بنیاد مستضعفان  5 درصد یارانه سود تسهیلات بانکی در نظر گرفته است.

استاندار گیلان هم با اشاره به توانمندی گیلان در پرورش ماهی در قفس و ماهیان خاویاری گفت: به زودی 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها جذب خواهد شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.