گیلان؛

مقابله با استکبار جهانی

از دیپلماسی فعال تا مقاومت جوانان در سوریه با هدف حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در همایش تشکل های دانش آموزی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: از دیپلماسی فعال دولتمردان کشور برای مقابله با استکبار جهانی تا مقاومت فرزندانمان در دفاع از حریم اهل بیت (ع) با هدف حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

محمدعلی نجفی در این همایش که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع گرم و صمیمی دانش آموزان اظهار داشت: از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست که زمینه‌ای را فراهم کردند تا از نظرات ارزشمند شما عزیزان بهره مند شوم، قدردانی می کنم.

وی افزود: تلاش تمامی بخش‌های آموزش و پرورش امروز در چارچوب حرکت‌های انقلابی و روحیه استقامتی است.

نجفی خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلابی و دانش آموزان کشورمان با روحیه‌ نشاط، شور و هیجان فراوان در عرصه‌های مختلف قرآنی، علمی و المپیادها، حضور می‌یابند و به زیبایی ارزش‌های اسلامی، انقلابی و اخلاقی را ترسیم می‌کنند.

وی یاد و خاطره‌ شهیدان فهمیده، جیرانی و بیش از 800 شهید دانش آموز گیلانی را گرامی می داشت و گفت: به یاد داشته باشیم پایداری اندیشه‌های این شهداء زمانی محقق می‌یابد که ما ارزش های اخلاقی، معرفتی و انسانی و حرکت‌های ما در پاسداشت یاد این عزیزان فرا جناحی باشد.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: خودسازی علمی، اخلاقی، معنوی، دینی و خودسازی جسمی روحیه‌ شاد و پرنشاط را برای دفاع از انقلاب اسلامی فراهم می‌کند چون امروز شما سنگرداران این انقلاب هستید.

نجفی با اشاره به شهادت مدافع حرم گیلانی اهل صومعه سرا خاطرنشان کرد: امروز جوانان بسیجی در دفاع از آرمان‌های اسلام در خارج از مرزها جانفشانی می‌کنند.

استاندار گیلان تاکید کرد : همه‌ تلاش های فرزندان این ملت در بخش‌های مختلف از دیپلماسی فعال دولتمردان کشور برای مقابله با استکبار جهانی تا مقاومت فرزندانمان با هدف حفظ بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آن است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.