شیراز؛

ارائه کارت هدیه بورسیه بنیادکودک درداراب

کارت ‌های هدیه در میان خانواده ‌های دانش ‌آموزان بورسیه بنیاد کودک توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سلیمان اسماعیلی رئیس نمایندگی بنیادکودک داراب با تاکید بر خشکسالی و مشکلات به‌وجود آمده برای کشاورزان در این منطقه، گفت: بیشتر زنان خانه‌دار در این شهر در مزارع به کشاورزی مشغول بودند و در حال حاضر به دلیل بروز خشکسالی، با مشکلات اقتصادی بسیاری روبه‌رو هستند.
اسماعیلی افزود: بیش از 400 دانش‌آموز و نزدیک به 40 دانشجو در این شهر، بورسیه بنیادکودک هستند و امیدواریم با حمایت از آنان در جهت رشد و ارتقای تحصیلی و فرهنگ جامعه، شاهد درخشش این دانش ‌آموزان با استعداد باشیم.
وی ادامه داد: امسال، از میان تعداد 25 نفر از افراد تحت حمایتی که آمادگی ورود به دانشگاه را داشتند، تعداد ۸ نفر از دانش ‌آموزان بورسیه بنیادکودک موفق شدند به دانشگاه راه یابند که در این میان، دو نفر از پذیرفته‌شدگان در رشته‌های ریاضیات و کاربردهای دانشگاه اصفهان و رشته مهندسی صنایع دانشگاه همدان به صورت روزانه مشغول به تحصیل شدند.
این مسئول به وجود یک مدرسه غیرانتفاعی خیریه در این شهر اشاره کرد و گفت: این مدرسه با دارابودن هر دو مقطع تحصیلی، بسیار به آموزش دانش‌آموزان اهمیت می ‌دهد.
رئیس نمایندگی بنیادکودک داراب خاطر نشان کرد: نیکوکاران داراب با تهیه کارت ‌های هدیه و توزیع آن ها در میان خانواده ‌های دانش ‌آموزان بورسیه بنیادکودک باز هم برای این دانش‌آموزان، خاطره آفریدند.
اسماعیلی به توزیع 100 عدد کوله ‌پشتی و بسته نوشت‌افزار در میان دانش‌آموزان با استعداد نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق برنامه توسعه بنیادکودک گام برداریم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.