آبادان ؛

توافق استقرار ناوگان حمل‌ونقل برون‌استانی در مرز شلمچه

ناوگان حمل‌ونقل برون‌استانی در مرز شلمچه مستقرمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حمیدی مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: بنا بر مذاکرات و توافق‌های انجام‌شده با مسئولان حمل‌ونقل این استان‌ها مقرر است ناوگان حمل‌ونقل عمومی خود را به خرمشهر اعزام تا در محل بارانداز منطقه آزاد اروند در جوار پایانه مرزی شلمچه مستقر شوند.

جمال حمیدی افزود: براساس آمار تفکیکی زائران اربعین حسینی واردشده از مرز بین‌المللی شلمچه در سال 94 بیشترین حجم زائران مربوط به استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و اصفهان بودند.

وی گفت: امسال برای تأمین ناوگان حمل‌ونقل برون‌استانی زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه از استان‌هایی که سال گذشته بیشترین زائر ورودی از مرز شلمچه را داشتند درخواست کردیم تا اتوبوس‌های مربوط به ناوگان حمل‌ونقل برون‌استانی خود را بعد از اربعین در شلمچه مستقر کنند.

مدیر پایانه مرزی شلمچه افزود: هماهنگی‌های لازم با منطقه آزاد اروند انجام‌شده و مانند سال گذشته بارانداز به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که ضمن برقراری نظم و نظارت بر ناوگان حمل‌ونقلی که برای جابه‌جایی زائران بازگشتی مستقر می‌شود، زائران اربعین حسینی بتوانند به امکانات رفاهی و تغذیه‌ای دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.