آبادان ؛

برگزاری راهپیمایی 13آبان در شادگان

راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار نظام و انقلاب را به تصویر می کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، عظمت و اقتدار نظام و انقلاب را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان افزود: اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امروز یوم الله ۱۳ آبان حماسه‌ای دیگر خلق کردند چرا که استکبارستیزی یک اصل در وجود مردم ماست.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سه واقعه مهم و ماندگار را در خود جای داده و از خاطرات انقلاب اسلامی است، گفت: تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و دانش‌آموز از جمله وقایع این روز است، به همین دلیل این روز همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه شادگان، به نقش ۱۳ آبان در پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: سه رخداد مهم ۱۳ آبان در سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۵۸ نقش اساسی در شکل‌گیری و حقانیت جمهوری اسلامی داشته است.

وی، تبعید امام خمینی(ره) در آبان ۴۳ به ترکیه را نقطه عطفی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ شکل‌گیری انقلاب اسلامی را سرعت بخشید.

حجت الاسلام شرفی افزود: مردم با حضور پرشور خود امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان مانند گذشته نقشه ها و توطئه های دشمنان را نابود و خنثی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.