یزد؛

تجمع عظیم زائران اربعین حسینی در یزد

تجمع عظیم زائران اربعین حسینی در یزد در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حجت الاسلام سید حسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی گفت: امروز این همایش عظیم اسلامی به عنوان نمادی برای نشان دادن عظمت اسلام و تشیع به جهانیان است.
وی افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم از سراسر کشور این کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی با حضور مردم جهان برگزار می شود.
مسئول بعثه مقام معظم رهبری حج و زیارت استان یزد تصریح کرد: امسال تعداد 21 هزار نفر جهت حضور در پیاده روی اربعین در استان یزد ثبت نام کرده اند که تاکنون برای بیش از 7 هزار نفر از آنها ویزا صادر شده است و 14 هزار نفر نیز جهت صدور ویزا ارسال شده است.
حجت الاسلام میررحیمی خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی های بیشتر تبیین برنامه های این سفر معنوی، تجمع عظیم با حضور تمامی افراد ثبت نام کننده در استان یزد برگزار می شود.
وی افزود: این تجمع بزرگ از ساعت 9 تا 11 صبح 14 آبان در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می شود که امیدواریم باحضور زائران در این تجمع برنامه های خود را برای انها تبیین کرده و آگاهی های لازم را به آنها بدهیم.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار