ایلام؛

ایران اسلامی،گلستان امنیت...

معاون فرمانداری دره شهرگفت: در میان خاورمیانه نا امن و آشوب زده از اتش فتنه نمرودیان ، جمهوری اسلامی ایران به گلستان امنیت و ثبات ابراهیمی مبدل شده است.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مریم شادیوند روز جمعه در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس و امام حسین(ع) این شهرستان تحقق امنیت را دغدغه و التزام پیشرفت کار بسیاری ازدولت ها وملت ها ذکر کرد.

وی تصریح کرد: نظام استکباری و قدرت های جهانی که مسبب درگیری هاو چالش های عمده بین المللی هستند از طریق نا امن کردن دیگرکشورها به دنبال تحقق منافع خودشان هستند.

وی آسیا و غرب خاورمیانه را منبع طمع و توطئه استکبار دانست و تصریح کرد: امروزاستکبار با راه اندازی جنگهای نیابتی به دنبال چپاول کشورهای منطقه اسیای میانه است.

شادیوند یادآور شد: با این همه کشورما دراین آتش افروزی پیرامون به لطف الهی، نظر ائمه و معصومین، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی درامنیت کامل به سرمی برد.

وی افزود: این یک هم پوشانی بسیاربرنامه ریزی شده، دقیق همراه با بیداری دولتمردان و نیروهای مسلح تحت فرمایشات رهبرمعظم انقلاب برای دفع خطرات امنیتی کشور است.

معاون فرماندار دره شهر با ذکر اینکه اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب و جهش اقتصادی در سایه امنیت پایدار و توانمندسازی نیروهای دفاعی محقق خواهد شد تصریح کرد: امنیت پایدار امروز ایران اسلامی در کنار وحدت ملی مرهون عملی کردن فعل ما می توانیم امام خمینی(ره) بود.

وی پایداری این امنیت را منوط به تحقق بیش از پیش وحدت دانست و افزود: تنوع قومیتی ایران یکی از کانون هایی است که دشمن برای بحرانی کردن امنیت و از بین بردن وحدت انگشت روی آن گذاشته است.

شادیوند با بیان اینکه ما توانستیم صنعت دفاعی جهانی را بومی کنیم تصریح کرد: در سایه هوش، علم واراده شما یکی ازقدرت های برتردفاعی وامنیتی منطقه وحتی جهان خلق شد.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.