ایلام،

وزرای تازه کار به شعارهای خود عمل کنند

امام جمعه ملکشاهی: مردم خواستار پایبندی و عملیاتی شدن شعارها و برنامه های وزرای جدید که در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کرددند،هستند.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید عبدالله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ارکواز با تشکر از دولت و رئیس جمهوری در تغییر سه وزیر آموزش و پرورش، رشاد اسلامی و ورزش و جوانان افزود: این تغییر و تحول نشان دهنده عزم دولت در رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردم بوده که کاری بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: وزرای جدید در صحن علنی مجلس به مردم و نمایندگان برنامه هایی در راستای بهبود وضعیت کنونی ارائه دادند که انتظار می رود که این برنامه ها هرچه زودتر عملیاتی و تحقق یابد.

وی از جمله مهم ترین برنامه های اعلامی پیگیری اختلاس هشت هزار میلیاردی و مطالبات فرهنگیان از سوی وزیر جدید آموزش و پرورش و اجرای طرح جامع ورزش کشور از سوی وزیر ورزش و جوانان برشمرد و اضافه کرد: تحقق چنین اموری از مطالبات عمومی مردم است .

حجت الاسلام امینی گفت:انتظار است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که اعلام نموده در راستای ارتقای فرهنگ دینی مردم و جامعه تلاش کند.

امام جمعه ملکشاهی در ادامه خطبه های خود به فرارسیدن کنگره عظیم اربعین حسینی پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار ملکشاهی همچون سنوات گذشته مهیای استقبال و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکشاهی افزود: با عنایت به اینکه شهرستان ملکشاهی به عنوان مسیر دوم تردد زوار اربعین حسینی به مرز مهران قرار دارد امسال به زواری که از این مسیر عبور نمایند خدمات مناسبی از جمله پذیرایی و دیگر خدمات رفاهی انجام خواهد گرفت.












انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.