حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مدیریت شهری باید از جنجال های سیاسی دور بماند

رئیس کمیته محیط زیست شورلی اسلامی شهر تهران گفت:وظیفه مدیریت شهری رسیدگی به حل مشکلات شهر است به همین دلیل باید از جنجال های سیاسی دور بماند.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حاشیه های اخیر شورای شهر تهران، اظهار داشت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر نباید در خصوص اتفاق‌های رخ داده یکدیگر را محکوم کنند.

وی افزود: هر کشوری دستگاه قضایی دارد و این دستگاه بر اساس قانون، اتفاق‌های رخ داده را بررسی می‌کند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه دادستان عمومی تهران مسئول رسیدگی به پرونده یاشار سلطانی  است، گفت: بر اساس قانون اعضای شورای شهر هر کدام مسئولیت‌هایی دارند که عدول از آن بی توجهی به قانون است.

حقانی گفت: مدیریت شهری باید از جنجال‌های سیاسی، جناحی و شخصی دوری کند و به وظیفه اصلی خود که خدمات رسانی به مردم است، بپردازد.

وی تأکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود که فضای مدیریت شهری به هیاهو کشیده نشود چراکه در غیر این صورت شاهد ناهنجاری‌هایی خواهیم بود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه فضای مدیریت شهری نیاز به آرامش دارد، گفت: مدیریت شهری باید در اختیار مردم باشد تا بتواند به درستی به مسائل و مشکلات رسیدگی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار