ساری،

شوخی دردسرساز در تلگرام

شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی برای یک نفر ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: فردی به هویت معلوم اهل و ساکن ساری با ارائه مرجوعه قضايی به پليس فتا استان عنوان داشت؛ مدتی پیش شخصی ناشناس برایش پيامی مبنی بلاک شدن در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال و تقاضای کد 5 رقمی کرد و من نيز کد مربوطه را برای وی ارسال کردم که پس از مدتی متوجه شدم شخص ناشناس اقدام به ارسال پيام به مخاطبان من کرده است.
وی افزود: پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت و در ادامه با بررسی های فنی و اطلاعاتی و رصد فعالیت متشاکی در شبکه اجتماعی تلگرام ، متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حسن محمدنژاد گفت : متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام کرد، شماره شاکی را اشتباهی به جای شماره تلفن دوستش ذخيره کرده بود و به قصد شوخی پيغام بلاک شدن صفحه تلگرامش را برایش ارسال کردم که پس از دریافت کد 5 رقمی به مخاطبين تلگرام شاکی دسترسی کامل پيدا کرده و اقدام به ارسال پيام به آنها نمودم.
رئیس پلیس فتا مازندران با بیان اینکه پرونده به همراه متهم تحويل مرجع قضائی شد به استفاده کنندگان از فضای مجازی تلگرام هشدار داد هرگز کد 5 رقمی ارسالی از طرف شبکه اجتماعی تلگرام را در اختیار دیگران قرار ندهند، زیرا با در اختیار داشتن این کد امکان دسترسی به صفحه شخصی تلگرام توسط افراد غیر وجود خواهد داشت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار