شفافیت و صداقت/

دومین روز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات چگونه گذشت؟

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در دومین روز کاری خود شاهد حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در دومین روز کاری خود شاهد حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون سیاوش طهمورث (بازیگر)، امیر حاج رضایی (کارشناس فوتبال)، میرجلال الدین کزازی (شاهنامه‌پژوه و پژوهشگر)، محمود حکیمی (نویسنده ادبیات کودک و نوجوان)، بهروز ریاحی (مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت)، بهنوش بختیاری و ... بود.

نمایشگاه مطبوعات در این روز پذیرای غرفه دارانی بود که گاه با بهره از نمادهای انسانی سعی در جذب مخاطب بیشتر به غرفه‌هايشان داشتند.

میرجلال الدین کزازی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال که نمایشگاه را چطور دیدید، گفت: نمایشگاه امسال تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته است.

همچنین در بازدید از چند غرفه و صحبت با برخی از غرفه داران متوجه شدیم که برخی از آنها از جایگاه غرفه هایشان رضایت چندانی ندارند.

برخی هم معتقد بودند نمایشگاه امسال نمایشگاه خوبی است.

اما ضیافت 900 رسانه در قالب 620 غرفه و در دو طبقه مصلای امام خمینی (ره) در حالی  از روز جمعه 14 آبان آغاز شد که افتتاح رسمی آن در روز شنبه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مصلای تهران برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه دیروز، صالحی امیری وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات فرصت مغتنمی برای گفتگو و همدلی میان رسانه‌ها و مسئولان و مردم با تمام سلایق است.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه مکانی برای گفتگوی فرهنگی میان نخبگان و مدیران و اصحاب رسانه است که در طول یک هفته از طریق گفتگوهای متقابل به افزایش اشتراکات خود بپردازند. امروز بیش از هر روز دیگر به گفتگو نیاز داریم؛ زیرا باید همدلی و همگرایی سامان بگیرد.

گفتنی است ساعت کاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 9:30 تا 20:30 اعلام شده است؛ این در حالی است که ساعت کاری نمایشگاه نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. سال گذشته نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۹ تا ۲۰ برگزار می‌شد.
 
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «شفافیت، صداقت» پس از 7 روز فعالیت تا تاریخ 21 آبان ماه میزبان مردم هستند.




انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار