عالمی:زمین اختصاصی برای بازی های کریکت نداریم

رئیس انجمن کریکت گفت:زمین کریکت استاندارد برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی در اختیار نداریم.

محمد حسن عالمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:اولین دوره مسابقات لیگ برتر کریکت با شرکت 10 به میزبانی گلستان برگزار می شود.این مسابقات در بخش آقایان است که اواسط آذرماه انجام خواهد شد.

وی افزود:این مسابقات با حضور تیم های برتر کریکت کشور برگزار می شود که تاکنون تیم های سیستان و بلوچستان و گرگان اعلام آمادگی کردند.در حال حاضر امکانات کافی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان را نداریم.و مسابقات بخش آقایان اولین دوره لیگ برتر است که به صورت متمرکز برگزار می شود.

عالمی درباره میزبانی گلستان برای برگزاری مسابقات لیگ کریکت اظهار داشت:استان گلستان زمین اختصاصی برای مسابقات کریکت در اختیار دارد و طی مذاکراتی که با مسئولان کریکت این استان داشتیم تصمیم گرفتیم این مسابقات را در گلستان برگزار کنیم.

رئیس انجمن کریکت درباره امکانات ورزش کریکت در کشور گفت:کریکت برای تامین تجهیزات در کشور با مشکل عمده ای رو به رو است چون در داخل کشور تجهیزات کریکت را تولید نمی کنیم بخشی از این امکانات را با همکاری تجار و فدراسیون انجمن های ورزشی تامین می کنیم.

وی تصریح کرد:ما در ایران یک زمین اختصاصی برای کریکت نداریم فقط زمین شماره 4 آزادی در اختیار ما قرار دارد که به طور مشترک با دیگر رشته های انجمن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

عالمی در پایان درباره مسابقات کریکت ایران با تیم های خارجی خاطر نشان کرد:تیم های ارمنستان ،میانمار و روسیه خواهان بازی دوستانه با تیم ایران هستند اما به علت نبود زمین استاندارد این بازی های دوستانه برگزار نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار