سرپرست انجمن کریکت:

جذب مربی خارجی در اولویت قرار دارد

عالمی گفت:برنامه هایمان را برای جذب مربی خارجی تیم ملی کریکت به مسئولان ارائه دادیم.

محمد حسن عالمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های انجمن کریکت برای آمادگی در مسابقات آسیایی بیان کرد: تیم بانوان کریکت برای مسابقات آسیایی 2018 اندونزی در حال آماده سازی هستند که برای آمادگی ملی پوشان اردو وبرنامه های متعددی در نظر گرفتیم وبه زودی اجرا خواهد شد.

وی افزود:ورزش کریکت امسال به ورزش های آسیایی و المپیک اضافه شد براین اساس برای ساماندهی تیم ملی کریکت جذب مربی خارجی در اولویت اهداف انجمن قرار دارد. برنامه هایمان را برای جذب مربی خارجی به مسئولان اعلام کردیم تا در صورت توافق نهایی برای جذب مربی خارجی ،اردو ملی پوشان را هرچه سریع تر آغاز کنیم.

وی در باره اینکه چرا برای رقابت های آسیایی تیم بانوان اعزام می شود عنوان کرد:در حال حاضر تیم بانوان ما در آسیا از شرایط بهتری برخوردار هستند به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای مسابقات آسیایی اندونزی تیم بانوان اعزام شود.البته تیم آقایان  در چند سال اخیرهم روند روبه رشدی  داشت. تا پایان سال چند مسابقه داخلی برای کریکت مردان در نظر گرفتیم که  هر استانی آماده برگزاری رقابت ها باشد میزبان خواهد شد.

سرپرست انجمن مشکلات کریکت درباره تامین وسایل مورد بازیکنان در داخل کشور تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که برای کریکت بازان وجود دارد تهیه لوازم مورد نیاز این ورزش است که هیچ یک از لوازم کریکت در داخل کشور تولید نمی شود.سال گذشته با همکاری فدراسیون تعداد زیادی از لوازم مورد نیاز را وارد کردیم اما برای مدت زمان طولانی کافی نسیت.

عالمی گفت:زمین کریکت دارای ویژگی های خاصی است برای استاندارد بودن نیاز به شرایط ویژه ای دارد.خوشبختانه در کنار مشکلاتی که برای تامین تجهیزات وجود دارد همکاری مسئولان در استان ها جهت ساخت زمین های کریکت بسیار خوب است و در این زمینه همکاری خوبی با انجمن دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ماه گذشته زمین اختصاصی کریکت در گلستان ساخته شد که این برنامه در استان های دیگر نیز در حال پیگیری است.فدراسیون کریکت آسیا به ما قول داد در صورت تداوم فعالیت انجمن ایران برای ساخت زمین های استاندارد در کشور جهت تکمیل استادیوم ها حمایت های لازم را انجام بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار