قم؛

تقویت سراهای محله در مناطق محروم

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم تقویت و ایجاد سراهای محله به منظور ارائه خدمات در مناطق محروم را یکی از خدمات مهم این سازمان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سید رسول موسوی‌نژادیان گفت:تقویت و ایجاد سراهای محله به منظور ارائه خدمات در مناطق محروم با بهره برداری از ظرفیت بخش خصوصی و راه‌اندازی کمیته فرهنگ شهروندی با اختصاص 50 سازه مستقل با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان ازخدمات ارزنده سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم است.
وی تغییر ساختار سازمانی را یکی از اولویت‌های مورد نیاز این مجموعه دانست و گفت: ساختار جدید با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهیه و توسط شورای اسلامی شهر قم تایید شده است که امیدواریم این ساختار به زودی اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: ارتباط با دستگاه‌های مختلف هنری، فرهنگی، گردشگری و ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر بوده چراکه شهرداری در گذشته ارتباطی با این دستگاه‌ها نداشته است اما اکنون با آنها ارتباط مطلوبی دارد.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های این سازمان روحیه جهادی و نگاه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی از دستاوردهای این سازمان است.

موسویان نژاد راه‌اندازی نگارخانه شهر قم، توجه به نقاط محروم در توزیع خدمات، تبدیل مراکز پرهزینه به درآمدزا، ایجاد مجموعه‌های ورزشی شهید شیرازی و ایثار و راه‌اندازی خانه نجوم را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: راه‌اندازی نخستین فرهنگسرای تخصصی خانواده با محوریت کارگاه‌های مشاوره و نشست‌های تخصصی افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی یاد کرد و گفت: این سازمان نخستین مجموعه در شهر قم بوده که برای تولید بازی‌های حرفه‌ای با محوریت سبک زندگی اسلامی اقدام کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار