بیرجند؛

دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای شرق کشور

دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای شرق کشور،در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در سومین نشست هم اندیشی و گزارش دهی روسای ادارات و نمایندگی های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: آذر ماه امسال میزبان هنرمندان و صنعتگران استان و منطقه شرق کشور، در دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای شرق کشور هستیم.

رمضانی افزود:این نمایشگاه با محوریت صنایع دستی منطقه ای شرق کشور و فراخوان بسته بندی صنایع دستی برگزار می شود.

وی گفت: اهمیت بسته بندی در عرضه تولیدات نقش مهمی دارد و هنرمندان و تولیدکنندگان از بسته بندی های خلاق استفاده نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ هویت یک ملت وانتقال آن به نسل بعد بالاترین رسالت هاست و ارزشمندترین خدمات، خدمات فرهنگی است،افزود: با هماهنگی های انجام شده با تولیت آستان قدس رضوی، در مشهد فضای نمایشگاهی در اختیار هنرمندان استان قرار خواهد گرفت تا هنرمندان استان تولیدات با کیفیت خود را،ازطریق اتحادیه صنایع دستی و تعاونی های فعال، در مشهد عرضه نمایند.

در ادامه مدیر عامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان و مجری برگزاری دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای شرق کشورگفت:این نمایشگاه با رعایت اصل صرفه جویی به بهترین نحو برگزار خواهد شد و از 105 غرفه این نمایشگاه ،70 غرفه سهمیه استان و 35 غرفه به هنرمندان استان های منطقه،اختصاص خواهد یافت.

خورشیدزاده افزود: یکی از دغدغه های اتحادیه، عدم بسته بندی مناسب تولیدات صنایع دستی است که با برگزاری فراخوان بسته بندی امکان حل این مشکل فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.