بیرجند؛

به اصل ماهیت اسکتباری آمریکا توجه داریم

در معادلات خود روی هیچ قول یا قول هایی از آمریکا و مغرب زمین حساب باز نکردیم و نخواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛حجت الاسلام و المسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع مردم بیرجند اندیشه و عمل انقلابی، استکبار ستیزی و دشمن شناسی را از شاخصه های یک انقلابی عنوان کرد و گفت:آمریکا، آمریکا است و اگر ادبیات یک رئیس جمهور عوض شود به معنای عوض شدن سیاست، ماهیت و اصل آمریکا نیست.

وی افزود:آمریکا به گفته امام خمینی (ره) همان شیطان بزرگ است و ملت ایران هرگز توطئه های او را در طول تاریخ از یاد نمی برند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی پس از عنوان کردن خداباوردی به عنوان اولین شاخصه انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن،دومین شاخص انقلابی گری را پیوند میان سیاست و معنویت اعلام کرد و گفت:مدت ها است که دشمنان در تلاش اند تا سیاست را از معنویت جدا کنند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود:انقلاب ما همانند خیزش ها و کودتا ها در عالم نیست بلکه ریشه در فطرت و انقلاب انبیایی دارد و آنچه ریشه در فطرت دارد پیامش پیام خدا طلبی و حق طلبی است.

وی اظهار کرد:عالم،تمدن و مدنیتی به نام دین می خواهد و توجه به دین و اسلام در ارزش های مغرب زمین افزایش یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت:امام به ما آموخت عالم محضر خداست که سیره شخصی و اجتماعی ایشان نیز زیربنای این سخن است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری افزود:امام فرمودند این انقلاب را خدا پیروز کرد و اگر در جایی سستی مشاهده کردید باید به خود مراجعه کنید.

وی گفت:مهمترین هدف انقلاب اسلامی،رهبر و مسئولان انقلاب،توجه به قشر محروم و نیازمند است زیرا تمام بار جنگ و مشکلات پس از جنگ بر عهده آنها بود.

انتهای پیام/غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.