نخستین جلسه شورای قرآن، رامشیر با هدف تعیین مصوبات برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدالامیر رئیسی، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر گفت: اولین جلسه شورای قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ روز گذشته ۱۵ آبان ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور ریاست و معاونان آموزش و پرورش شهرستان رامشیر همراه بود، افزود: در این جلسه مصوب شد که نماز جماعت به صورت روزانه در مدارس شهرستان و روستاهای اطراف و نماز وحدت نیز روزهای سه‌شنبه در اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر اقامه شود.

رئیسی با بیان اینکه رئیسی با بیان از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به برگزاری محافل قرآنی در قالب طرح الگوی تلاوت در هر مدرسه به صورت هفتگی اشاره کرد، افزود: این محافل قرآنی در همه مقاطع تحصیلی ویژه دانش آموزان و با حضور نخبگان قرآنی دانش آموز در سالهای گذشته برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول و کارشناس قرآن و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر عنوان کرد: نماز جماعت و نماز وحدت در مدارس شهرستان و اداره با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان اقامه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.