کرمان؛

باندحرفه ای قاچاق هروئین درچنگ پلیس کرمان

فرمانده ناجا در کرمان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق هروئین در کرمان به سردستگی یک افغانی تغییر هویت داده، خبرداد.

باندحرفه ای قاچاق هروئین به چنگ قانون افتادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان با انجام یک سری اقدام اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با تحت نظر قرار دادن اعضای این باند دریافتند سرشبکه اصلی آن در خارج از کشور بوده و هدایت باند را از آن طریق پیگیری کرده که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت با پی جویی های یک ماهه، شب گذشته محل تجمع اعضای این باند در منزلی در مرکز استان کرمان را شناسایی و محاصره کردند.

وی گفت: پلیس در یک عملیات منسجم و ضربتی ضمن هماهنگی قضائی و ورود به این مخفیگاه شش عضو این باند را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این عملیات سرشبکه باند که یک تبعه افغان بوده و با ارائه مدارک هویتی جعلی ایرانی فعالیت می کرد نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار بنی اسدی گفت: ۱۵۰ کیلوگرم هروئین که بسته بندی و آماده انتقال به داخل کشور بود نیز از محل کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: پلیس با توسعه اشرافیت اطلاعاتی خود عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده و امنیت مطلوبی دراستان برقرار است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار