زیدان: رونالدو باید در رئال بازنشسته شود

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در آستانه تمدید قرارداد ستاره پرتغالی‌ تیمش گفت، رونالدو باید در رئال بازنشسته شود.

رونالدو قرار است فردا رسما قرارداد خود را با رئال تا سال 2021 تمدید کند،زیدان در کنفرانس خبری بعد از بازی لگانس  که با نتیجه 3 بر صفر به سود رئال به پایان رسید، با استقبال از حفظ ستاره پرتغالی تیمش در این باره  گفت: خوشحال می‌شوم که رونالدو به دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید پایان دهد. کریس بازیکنی منحصربه‌فرد است. رؤیای او هم این است که دوران حرفه‌ای‌اش را در اینجا به پایان ببرد، از این رو خوشحالیم که بتوانیم قرارداد کریس را تمدید کنیم و او کفش‌هایش را با پیراهن سفید آویزان کند، کاری که من خیلی وقت پیش کردم.
زی زو درباره بازی نیز گفت: این پیروزی چیزی را عوض نمی‌کند، اما برای تقویت حاشیه امنیت در صدر جدول خوب است. شروع بازی با توجه به فشاری که از سوی دفاع فشرده لگانس وجود داشت، پیچیده و دشوار بود، اما ما خیلی زود به گل اول‌مان رسیدیم و روند بازی تغییر کرد. باید بگویم که در نیمه دوم کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشتیم.
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها با اشاره به اولین کلین‌شیت تیمش پس از بازی با اسپانیول در اواسط ماه گذشته میلادی اظهار داشت: بسته نگه داشتن دروازه نتیجه کار گروهی است که اصلاً کار آسانی نیست. اخیراً مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما این بازی را بردیم و حریف را در گلزنی ناکام گذاشتیم و این روشی است که ما را پیش می‌برد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار