کریس رونالدو: در رئال مادرید بازنشسته نمی شوم

کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تازه ترین اظهار نظر خود گفت به هیچ عنوان تمدید قرارداد اخیرم،آخرین قرارداد حرفه ایم نخواهم بود

کریس رونالدو:در رئال مادرید بازنشسته نمی شومبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید بر این باور است که تا سن 36 سالگی درسال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد وبه هیچ عنوان در این سن فکر خداحافظی از فوتبال رانخواهد کرد.

وی ادامه داد: ممکن است در سال 2021 وپس از پنج سال دیگر با تیم دیگری قرارداد ببندد وممکن است قراردادش را تا سالیان پس از آن نیز با قوهای سفید مادریدی تمدید کند.

رونالدو افزود:من از هم تیمی هایم،رییس رئال مادرید وهواداران تشکر می کنم که باعث تمدید قراداد شدند وجشن این تمدید قرارداد پنج ساله را برگزار کردند.

ستاره سابق منچستریونایتد عنوان کرد:در این پنج سال یا دل وجان در جمع قوهای سفید مادریدی تمام تلاشم را می کنم ولحظه تمدید قرارداد برای من خیلی خاص بود.
کریس رونالدو خاطرنشان کرد: زمانی که به پیشینه خود در 6 فصل گذشته رئال مادرید نگاه می کنم به خود می بالم چرا که در 6 فصل گذشته به طور میانگین  50 گل به ثمر رساندم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار