اشرفی: سلطانی فر دیدگاه حمایتی به پارالمپیک دارد

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: سلطانی فر در برنامه کاری خود دیدگاه حمایتی به ورزش پارالمپیک دارد.

اشرفی: سلطانی فر دیدگاه حمایتی به پارالمپیک داردمسعود اشرفی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در ابتدا به سلطانی فر تبریک می گویم و خوشحالم که وی در برنامه کاری خود دیدگاه حمایتی نسبت به ورزش پارالمپیکی دارد.

وی افزود: امیدوارم وزیر جدید حمایت بیشتری از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک داشته باشد و به گسترش ورزش جانبازان و معلولین در سطح کشور کمک کند.

اشرفی در خصوص تفکیک کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک عنوان کرد: سال های طولانی کمیته ملی پارالمپیک از نظر بودجه و موارد دیگر به کمیته ملی المپیک وابسته بود و این جداسازی می تواند به رفع مشکلات مالی کمک زیادی کند.

وی ادامه داد: کمیته ما در برنامه بودجه در انتهای لیست کمیته ملی المپیک قرار داشت و از این رو ما در برنامه ریزی با مشکلات مالی مواجه بودیم و اکنون می توانیم با اطمینان بیشتری قدم بر داریم.

اشرفی تصریح کرد: امیدوارم میزان بودجه پارالمپیک نسبت به قبل افزایش داشته باشد تا در تهیه تجهیزات و برنامه ریزی اردوها با مشکلات کمتری رو به رو باشیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پایان خاطر نشان کرد: باید به وزیر ورزش زمان بدهیم تا برنامه های ارائه شده خود را اجرا کند و شاهد پیشرفت بیشتر جامعه ورزشی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار