چالدران؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی چالدران

یادواره شهدای دانش آموزی چالدران با حضور جمع کثیری از دانش آموزان مدارس چالدران، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛، مدیر آموزش و پرورش چالدران در این یادواره که در مسجد جامع برگزار شد،گفت: دانش آموزان با اقدام آگاهانه در ۱۳آبان سال ۵۷و هم چنین با حضور در جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس نشان دادند که دارای بینش و بصیرت هستند.

قلی زاده تاكيد كرد:شهدا کسانی بودند که از جان خود گذشتند تا ما به آرامش حقیقی دست یابیم و شایسته است که قدردان خون آنان باشیم و راه پرنورشان را با تمام توان ادامه دهید.

در ادامه هم فرمانده سپاه شهرستان چالدران گفت : دانش آموزان در کنار سنگر علم و دانش در طول دوران دفاع مقدس شجاعانه و با رشادت کامل برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کرده و از میهن خود دفاع کردند و اگر دانش آموزان ما در گذشته در سنگر علم و دانش و جبهه های جنگ به مقابله با دشمن پرداختند امروزه در جبهه جنگ نرم وظیفه خطیرتری برعهده دارند.

سرهنگ حسین محمدباقرلو افزود: خون شهدا پشتوانه نظام است و این نظام بواسطه جان فشانی های شهدا و رزمندگان است که در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد، اگر امروز در میان جامعه و اجتماع امنیتی هست و در سایه این امنیت دانش آموزان ما برای رسیدن به قله های رفیع علم و دانش تلاش می کنند، این مهم حاصل خون شهدا و رشادت های رزمندگان و ایثارگران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.