ارومیه؛

عملکرد قابل تقدیر ناحیه یک ارومیه در موضوع جذب دانش آموزان توانمند

عملکرد ناحیه یک ارومیه در موضوع هدایت تحصیلی و جذب دانش آموزان توانمند در رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانش قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی حرفه ای و کار و دانش آذربایجان غربی و مدیران هنرستان های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه که در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد توجه به رشته های فنی حرفه ای و کارو دانش را جزو اولویتهای آموزشی اداره کل عنوان کرد و گفت: نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید (زنگ مهر) و بازگشایی مدارس امسال توسط استاندار استان آذربایجان غربی در یک هنرستان نشانگر توجه خاص مسئولین استانی به هنرستان هاست.

اردشیر سیدسیاح اقدامات و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه رادر کسب نتایج موفقیت آمیز در بین سایر مناطق آذربایجان غربی را مورد تقدیر قرار داد و آن را درسایه تلاشهای مدیریت ناحیه یک و داشتن مدیران لایق و توانمند در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش این مدیریت دانست و بیان کرد : در تابستان امسال علیرغم وجود مشکلات عدیده ای که در بحث هدایت تحصیلی داشتیم و با دارا بودن پتانسیل های فنی دانش آموزان که اصرار بر انتقال به رشته های تجربی و انسانی داشتند این موضوع را به نحو احسن مدیریت کردیم.

وی با ابراز خوشحالی از جذب دانش آموزان توانمند در رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانش و جذب توانائیها و امکانات سایر ارگانها و نهادها و مشارکت بالا در هنرستان ها خبر داد و آن را مرهون تلاش ها و زحمات همکاران این حوزه بیان کرد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه نیز گفت : با وجود داشتن مشکلات بسیاری که هدایت تحصیلی امسال داشت ، توانستیم رشد قابل توجهی در ثبت نام شاخه ی فنی و حرفه ای و کاردانش پسران داشته باشیم. .

خدیجه رضواندوست، ضمن اشاره به کسب چندین مقام بالای کشوری در مسابقات مختلف شاخه ی فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح کشور سال تحصیلی گذشته ، خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به توسعه و رفع مشکلات تجهیزاتی و فضای عمومی هنرستانها درجهت جذب حداکثری دانش آموزان مستعد در سالهای آتی شد..

سپس رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش استان با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند" ما به علم احتیاج داریم ، به پنجه های کارآمد هم نیاز داریم" گفت : برای رسیدن به هدف در این مقوله باید اعتقاد و عشق داشت ، عشق به دانش آموزانی که در مدارس درحال تحصیل هستند..

علی مناهی با اشاره به مشکلاتی که استقرار پایه دهم علیرغم داشتن کار کارشناسی بالا داشت،نگهداشت این دانش آموزان و اولیای آنها را در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش بسیار مهم ارزیابی کرد و نیاز به هنر معلمان در این زمینه را ارزشمند توصیف نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.