مشهد،

اجازه هیچ‌گونه دست فروشی را در شهر نمی‌دهیم

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ساماندهی و جمع‌آوری هرگونه بساط و دست فروشی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی گفت: با توجه به حجم بالای حضور زائران در ایام دهه آخر صفر امر زیباسازی منظر شهری ضروری و پراهمیت است بنابراین تصمیمی اتخاذ شد که تمامی خیابان‌های سطح شهر به ویژه خیابان‌های پیرامون حرم مطهر رضوی در ایام دهه آخر صفر از حضور هرگونه متکدی و دست فروش پاک‌سازی شود.
او افزود: وجود افراد دست فروش در خیابان امام رضا(ع) و معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، وجود تابلوهای متعدد صنفی که نازیبایی‌های زیادی را بوجود آورده می‌بایست با دقت بیشتری بررسی شود.
کاظمی تاکید کرد: اینگونه افراد درصورت واجد شرایط بودن می‌توانند در بازارهای شهرداری مشهد ساماندهی شوند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری خدمات شهری منطقه 8 در سال جاری بالغ بر 8 میلیارد و 892 میلیون تومان است، گفت: پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده برای سال 95 در این منطقه 4 عنوان پروژه است که با اعتبار 37 میلیون و 900 هزار تومان پیش‌بینی شده است.
او افزود: این پروژه‌ها شامل احداث و توسعه سرویس بهداشت عمومی، تعمیر و تجهیز آبخوری در سطح شهر، تجهیز و تعمیرات اساسی سرویس‌های بهداشتی عمومی و حفر چاه‌های جاذب است.
کاظمی با اشاره به فرصت‌های پیشرو در منطقه 8 ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های سازمان میادین و شورای حل اختلاف هرچه سریع‌تر تابلوهای متعدد صنفی نازیبا در منطقه ساماندهی می‌شود.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.