رشت؛

برگزاری نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت

نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت فردا در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نخستین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت با شعار «به سوی فهم قرآن»، روز چهارشنبه با شرکت ٨٨٠ داوطلب به صورت الکترونیکی در گیلان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت با هدف ارتقای سطح قرآنی کارکنان دولت و تدبر در آیات قرآن برای اولین بار برگزار می شود.

فیروز فاضلی با بیان اینکه ثبت نام کارکنان دولت برای شرکت در این آزمون از ٢٠ شهریورماه امسال آغاز و تا هشتم آبان ماه ادامه داشت، تصریح کرد: در این مدت ٨٨٠ نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی استان در آزمون مذکور ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: بنا بر اعلام و ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری، قبولی در این آزمون معادل ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت در پرونده کاری کارکنان لحاظ می شود.

فاضلیاظهار کرد: همچنین علاوه بر این گواهینامه، به ١١٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

گفتنی است «تفسیر حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی از سوره مبارکه صف» موضوع آزمون سراسری قران و عترت ویژه کارکنان دولت می باشد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.quranedu.irمراجعه کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.