کرمانشاه؛

آبرسانی به هرسین در گرو اعتبار

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: برای طرح میان مدت آبرسانی به "هرسین" اعتباری تصویب نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیاست امیریان با اشاره به مشکلی که آب شرب شهر هرسین دارد، اظهار کرد: به همین منظور طرح میان مدتی برای حل مشکل آب این شهر در نظر گرفته شده است.در این طرح قرار است با حفر دو حلقه چاه در حاشیه رودخانه "گاماسیاب" آب شرب هرسین تامین شود و سپس این آب از طریق خط انتقال و ایستگاه پمپاژ به داخل شهر برسد.


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه دلیل اجرا نشدن این طرح را عدم تصویب اعتبار اعلام کرد و یادآور شد: این اعتبار باید از منابع استانی تصویب و پرداخت شود.

به گفته این مسئول، با وجود آنکه هنوز رقمی بابت این طرح تصویب نشده، شرکت آب منطقه‌ای پیش‌دستی کرد تا با برگزاری مناقصه پیمانکاری برای اجرای این طرح مشخص شود که به محض تامین اعتبار و بدون فوت وقت کار اجرا آغاز شود.متاسفانه پیمانکارانی که در مناقصه شرکت کردند واجد شرایط لازم  نبودند و لازم است مناقصه دیگری انجام شود.

وی افزود: به علاوه به منظور کاهش هزینه‌های اجرای این طرح، مطالعاتی فقط در حد پیشنهاد در حال انجام است که خود شرکت آب منطقه‌ای به وسیله دستگاه‌هایی که دارد کار حفاری چاه را به صورت امانی انجام دهد و فقط اجرای ایستگاه پمپاژ و خط انتقال به پیمانکار سپرده شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار