کرمانشاه؛

راه اندازی سیستم کدورت زدایی

حل مشکل کدورت آب شرب هرسین در زمان بارندگی، نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم تا پایان سال تخصیص پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: حل مشکل کدورت آب شرب هرسین در زمان بارندگی، نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم تا پایان سال تخصیص پیدا کند.


اسداله صادقی افزود: حل مشکل کدر شدن آب سراب هرسین در زمان بارندگی که آب شرب مردم این شهر را تامین می‌کند، نیازمند تهیه، نصب و راه‌اندازی یک پکیج پیشرفته کدورت زدایی است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تهیه و راه‌اندازی این پکیج را حدود پنج میلیارد تومان اعلام کرد که باید با همکاری مسئولین استان و وزارت نیرو تامین شود.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه برای تامین این اعتبار پیگیری زیادی از سوی مسئولین استان، نمایندگان مجلس و ... صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال شاهد تخصیص این اعتبار و حل مشکل آب شرب هرسین در زمان بارندگی باشیم.

به گفته این مسئول، این پکیج کدورت زدایی آماده است و نصب و کارهای جانبی آن زمان چندانی نیاز ندارد و به محض اینکه اعتبار آن تامین شود، در زمانی کوتاه راه‌اندازی خواهد شد.تهیه این سیستم اولویت اول شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری است.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه این طرح را راه حلی کوتاه مدت برای آب شرب هرسین دانست و تصریح کرد: برای بلندمدت و با توجه به رشد جمعیت، طرح آبرسانی بلندمدت به هرسین در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای می‌باشد که قرار است از طریق احداث سد، حفاری چاه و ... صورت گیرد.

صادقی با اشاره به کدورت چند روزه آب شرب هرسین در بارندگی‌های سال گذشته، عنوان کرد: البته این کدورت با تلاش‌هایی که صورت گرفت منجر به یک مورد بیماری ناشی از آب نشد و نیاز مردم با آبرسانی سیار و آب‌های بسته‌بندی شده تامین شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار