کرمانشاه؛

هدف پلیس رفاه مردم است

رفاه مردم، هدف پليس برای خدمت در مناطق جغرافيايی مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده انتظامي استان گفت: خدمت شبانه روزي پليس در گرما و سرما و نيز در مناطق جغرافيايي مختلف، تنها با هدف رفاه و آسايش و تأمين امنيت آحاد مردم است و براي تحقق اين خواسته به حق، جان کمترين بهايي است که مي پردازد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "منوچهر امان اللهي" در ديدار با کارکنان انتظامي شهرستان هرسين گفت: گره گشايي، حل مشکلات ديگران و مرتفع ساختن نيازهاي مادي و معنوي جلوه هايي از خدمتگزاري هستند و برخورداري از اين ويژگي ها نعمتي است که خداوند به بهترين بندگانش عطا مي کند.
وي تصريح کرد: رويکرد نيروي انتظامي امنيت مردم محور با دو مولفه اقتدار و عطوفت اسلامي است که جز با پرورش اخلاق و رفتار کارکنان ميسر نخواهد بود.
مقام ارشد انتظامي استان افزود: پرسنل نيروي انتظامي علاوه بر سلامت جسم و آمادگي انجام مأموريت هاي مختلف، مي بايست از سلامت اخلاقي و رفتاري نيز برخوردار باشند و با سعه صدر با مجرم و آسيب ديده رفتار کنند.
سردار امان اللهي يادآور شد: پليس متعلق به مردم است و تمام تلاش خود را به کار مي گيرد که با همراهي و مشارکت مردم، فضاي امن و آرامي در جامعه ايجاد کند.
وي خاطرنشان ساخت: امنيت محصول مشارکت است و بي ترديد اگر مردم با پليس همراه نباشند مجموعه اقدامات نيروي انتظامي در راستاي ايجاد امنيت پايدار، خروجي مطلوبي نخواهد داشت.
فرمانده انتظامي استان افزود: با توجه به وجود سليقه هاي متفاوت در بين افراد جامعه، سطح و نوع انتظارات از پليس نيز متفاوت است و رفتار و عملکرد نيروي انتظامي را در مأموريت هاي خود متغير مي سازد.
سردار امان اللهي ارتقاي سطح دانش و مهارت کارکنان در بخش هاي مختلف را لازمه مأموريت هاي اثرگذار دانست و گفت: تقويت توانمندي پرسنل، کاهش آسيب پذيري آنها، بهبود در رفتار و برخورد با مردم و در نهايت افزايش ميزان رضايتمندي آحاد جامعه از اولويت هاي نيروي انتظامي است.
وي تصريح کرد: خدمت شبانه روزي پليس در گرما و سرما و نيز در مناطق جغرافيايي مختلف تنها با هدف رفاه و آسايش و تأمين امنيت آحاد مردم است و براي تحقق اين خواسته به حق، جان کمترين بهايي است که مي پردازد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، هدف ، پلیس ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار