کرمانشاه؛

کشف 120ميليارد ريال کالای قاچاق در شهرستان کنگاور

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از کشف بيش از120 ميليارد ريال کالای قاچاق و دستگيری 212 مرد و 22 زن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به  نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ  "حسين براري" اظهار داشت: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در سال 95 تاکيد ويژه اي بر کشف کالاي قاچاق داشتند، لذا اين انتظامي با بهره گيري از تمامي امکانات و توان خود به پيام فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه اي(مدظله العالي) لبيک گفت و اقدامات موثري را در بحث کشف کالاي قاچاق انجام داد.
وي افزود: اجراي 145 مورد عمليات پليسي در هفت ماهه نخست سال جاري منجر به کشف انواع کالاي قاچاق به ارزشي بالغ بر 120 ميليارد ريال و با رشد 100 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل گرديد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: در اين مدت بيش از 17 باند کالاي قاچاق که عموماً از شهرستان هاي مرزي استان بودند متلاشي شد، همچنين 212 مرد و 22 زن در اين زمينه دستگير و 212 دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق نيز توقيف شد.
سرهنگ براري البسه، سيگار، احشام، لوازم منزل، لوازم آرايشي، موبايل و... را از جمله کالاهاي ضبط شده اعلام کرد.
وي دستيابي به اين موفقيت را نتيجه لبيک به فرمان رهبري معظم انقلاب و تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نيز تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي، برنامه ريزي، تقويت گشت هاي محسوس و غير محسوس و همچنين تقويت ايست و بازرسي شهيد زنگنه دانست.
اين مقام انتظامي با اعلام اينکه هدف اصلي پليس در مبارزه با قاچاق کالا، پيشگيري از ورود کالاي قاچاق به چرخه اقتصادي کشور و حمايت از نهادها و سازمان هاي فعال در حوزه "اقتصاد مقاومتي" است، افزود: تشديد مبارزه با قاچاق کالا و تامين امنيت فعالان و سرمايه گذاران اقتصادي، محوري ترين برنامه نيروي انتظامي شهرستان کنگاور است و اين مهم در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" بسيار کارگشا خواهد بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشفیات ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار