نظر جالب موتمن درباره کاندیداهای انتخابات آمریکا؛

وودی آلن را به عنوان رئیس جمهور آمریکا کاندیدا کرده‌ام!

کارگردان شب های روشن گفت: اگر این چند مدت به صفحه شخصی من مراجعه کرده باشید مطالبی را پیرامون انتخابات آمریکا منتشر کرده ام.

وودی آلن را به عنوان رئیس جمهور آمریکا کاندیدا کرده‌ام!فرزاد موتمن کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛    در خصوص پیش بینی برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: منتخب شدن کلینتون و ترامپ هر دو فاجعه است. اگر این چند مدت به صفحه شخصی من مراجعه کرده باشید مطالبی را پیرامون انتخابات آمریکا منتشر کرده ام.

موتمن افزود: جایی که نیمی از دولت طرفدار داعش و نیمی دیگر فاشیست هستند چرا باید رای داد؟ خود من وودی آلن را به عنوان رئیس جمهور آمریکا کاندیدا کرده‌ام. 

وی ادامه داد: برای انتخاب هیلاری کلینتون، اسناد علنی وجود دارد که کلینتون به داعش اسلحه فروخته است و اوباما همراه او پشت داعش ایستاده اند.

موتمن عنوان کرد: به عقیده من آنچه که در سوریه رخ داده فاجعه بزرگ جهانی است و کشوری را با چند هزار سال قدمت تاریخی نابود کرده است. همچنین اوباما و کلینتون هردو باید محاکمه شوند.

وی درباره انتخاب شدن دونالد ترامپ به عنوان ریاست جمهوری تاکید کرد: ترامپ هم از مهره های دست راستی و ارتجاعی فاشیست است و همه رهبران حزب نازی در نیوجرسی از ترامپ حمایت می کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار