اجرای طرح ایمن سازی موتورسواران شاغل در مرز تمرچین پیرانشهر

مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر از اجرای طرح ایمن سازی موتورسواران شاغل در مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ نورالدین صدیق نیا، گفت: برای دومین سال متوالی در سطح استان آذربایجان غربی و به منظور ایجاد آرامش و ایمنی موتورسواران شاغل در مرز تمرچین پیرانشهر طرح ایمن سازی موتورسواران در این پایانه انجام شد.
وی هدف از اجرای این طرح را رعایت موارد ایمنی در راستای حفظ سلامتی موتورسواران شاغل به کار در گمرک تمرچین اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به شلوغی و ازدحام زیاد موتورسواران در مرز تمرچین پیرانشهر و همچنین فعالیت زیاد این قشر زحمت کش در مرز با همکاری پلیس راه استان طرح ایمن سازی موتورسواران را برای دومین سال متوالی در سطح استان در مرز تمرچین پیرانشهر اجرا نمودیم.
صدیق نیا در ادامه سخنان خود عنوان کرد: این طرح با حضور کارشناس دفتر ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و کارشناسان پلیس راه استان و مشارکت بیش از یکصد نفر از موتور سواران شاغل در تمرچین پیرانشهر انجام شد.
مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر با اشاره به استقبال خوب موتورسواران از اجرای این طرح گفت: در مرحله اول اجرای این طرح به قید قرعه به تعداد ۵۰ موتورسوار کلاه ایمنی اهداء شد.
سرهنگ "مشتاق” کارشناس پلیس راه استان آذربایجان غربی در ابتدای مراسم اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران طی سخنانی کوتاه ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی گفت:رانندگی با موتور سیکلت بدون رعایت نکات ایمنی و بویژه عدم استفاده از کلاه ایمنی میتواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
وی در ادامه از همه موتورسواران شاغل در مرز تمرچین پیرانشهر خواست تا حتما در امر رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند.
این طرح برای اولین بار در آبان ماه سال ۱۳۹۴ در پایانه مرزی تمرچین انجام شده بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.