شیراز؛

دو سانحه رانندگی و دو مصدوم در بارندگی روز گذشته

در اثر بارش باران و لغزندگی خیابان، دو سانحه رانندگی رخ داد و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 15 و 41 دقیقه روز گذشته، گزارش انحراف خودرو کامیون و برخورد با حاشیه خیابان از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 13 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه در بولوار ولایت رساند.
آتش نشانان پس از حضور به سرعت عملیات امداد رسانی را آغاز کرده و بعد از تامین جاده و نصب علائم هشدار دهنده به منظور آگاه کردن دیگر رانندگان از وقوع حادثه رانندگی، عملیات امدادرسانی شخص حادثه دیده را آغاز کرده و در انتقال مجروح حادثه که مرد 32 ساله بود به عوامل اورژانس یاری رساندند.
همچنین در حادثه دیگری در کمربندی شهرک رضوان در ساعت 15 و 44 دقیقه، آتش نشانان از دو ایستگاه شش و کمکی 14 ، خود را به محل حادثه رسانده و پس از ایمن سازی محل و خودرو پراید که در اثر لغزندگی خیابان و انحراف از مسیر، واژگون شده بود در انتقال زن 27 ساله، مصدوم حادثه و تنها سرنشین خودرو به عوامل اورژانس کمک کردند.
از دیگر حوادث رانندگی، مربوط به برخورد پراید با یک دستگاه کامیون در ساعت 21 و 11 دقیقه شب گذشته بود.
تیم امدادی از ایستگاه 13 به سرعت خود را به محل حادثه در بولوار خلیج فارس رساند و پپس از تامین جاده و ایمن سازی محل حادثه، به وسیله تجهیزات امدادی از جمله هیدرولیک، شخص گیر کرده در خودرو که مرد 37 ساله بود ، رها سازی کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.