شیراز؛

از به دام انداختن حیوانات موذی تا حبس در آسانسور

آتش نشانان شیراز دیروز 28 عملیات اطفایی را انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهروزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: دیروز آتش نشانان در 28 عملیات اطفایی امدادی و پیشگیری حضور داشتند که عملیاتهای امدادی 14 مورد شامل پنج مورد حیات وحش و به دام انداختن حیوانات موذی و 9 مورد سایر امدادها از جمله سوانح رانندگی، حبس در اماکن، امداد حلقه انگشتری و آسانسور بوده است.
وی ادامه داد: آتش سوزی ایزوگام یک آپارتمان از جمله حوادث آتش سوزی قابل ذکر در روز گذشته بود که پس از اعلام این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان از ایستگاه 2 و نیروهای کمکی از ایستگاه 5 به محل حادثه در خیابان شبان اعزام شده و آتش پس از 30 دقیقه توسط تیم های اطفایی مهار شد .
بهروزی با بیان اینکه در یک سانحه رانندگی، واژگونی خودرو پژو 206 در بولوار شهید چمران باعث مصدومیت زن 25 ساله شد اظهار کرد: آتش نشانان ایستگاه چهار پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه،  ایمن سازی خودرو و محل حادثه را انجام داده و در نهایت پس از پاکسازی خیابان از روغن و بنزین ریخته شده در سطح خیابان به عملیات امدادی خود پایان دادند.
وی افزود: همچنین با اعلام تصادف و برخورد پژو 405 با حاشیه خیابان در بولوار مدرس به آتش نشانان از ایستگاه 9، امدادرسانی در این حادثه را انجام دادند.
بهروزی تصریح کرد: در این عملیات یک مرد 22 ساله مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار