اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند؟/24

از بازدید پزشکیان از نمایشگاه مطبوعات تا عکس یادگاری ایمن آبادی

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند .
در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.

 دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
" گوشه‌هایی از حضور پنج ساعته دکترپزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات دکتر مسعود پزشکیان  نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی طبق روال هر سال، روز یکشنبه شانزدهم آبان ماه ضمن حضور در بیست و دومین  نمایشگاه  مطبوعات از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید و به سوالات  خبرنگاران پاسخ داد. از نکات قابل توجه این بازدید، وقت‌گذاشتن پنج ساعته دکتر پزشکیان جهت حضور در نمایشگاه بود."



غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم شهرستان رشت نوشت:
"عكس يادگاری با تعدادی از دهياران و اعضای شوراها و بزرگان بخش لشت نشا در عصر روز سه شنبه ١٨ آبان ١٣٩٥ در روستاي شيخان گفشه لشت "




علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم  ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"امروز،بازديد از صنايع چوب و كاغذ مازندران."




حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"طی  نشست و بازدید امروز از بیمارستان روحانی: تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا طرح  تحول سلامت آسیب نبیند و انشالله بتوانیم کمک کار این طرح باشیم. در بازدید از بخش های کت لب و آی سی یو جراحی قلب ؛ پیگیری های لازم تامین دستگاه  آنژیوگرافی دومانجام خواهد گرفت. در این بازدید از روند  توسعه اورژانس بیمارستان روحانی بابل بازدید و مشکلات بیمارستان و کارکنان بررسی و ضمن سرکشی از بخش های مختلف از بیماران عیادت شد."




نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:"به ياد برادر"





سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نوشت:
" حضور در منزل شهيد قدرت اله يزداني گارماسه به همراه سردار مؤيدي قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر كشور ، مسئولين استان و شهرستان در (٩٥/٠٨/١٨)"



سیدراضی نوری نماینده مردم شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"در نشست با مدیر کل راه آهن زاگرس نماینده شوش در مجلس: باتوجه ظرفیت و پتانسیل شهرستان، راه آهن زاگرس با نگاه ویژه به ایستگاه راه آهن شوش نسبت به رفع مشکلات اقدام کند."


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار