آغاز رقابت های مینی والیبال با 60 مسابقه در روز نخست

نخستین روز مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان پسر کشور با برگزاری 60 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور جام «پیشکسوتان فقید والیبال» به میزبانی مجتمع شهید چمران آموزش و پرورش شهرستان رامسر آغاز شد.

این رقابت ها در دو گروه پسران و دختران برگزار می شود که مسابقات پسران به مدت سه روز با حضور 82 تیم پیگیری می شود. رقابت های دور مقدماتی پسران در 32 گروه (14 گروه دو تیمی و 18 تیم سه تیمی) آغاز شد.

در نخستین روز این رقابت ها 60 دیدار برگزار شد و صعود 20 تیم به مرحله حذفی قطعی شد و سایر دیدارهای دور مقدماتی تا ساعت 14 امروز پیگیری خواهد شد تا چهره 64 تیم صعود کننده نهایی شود.

در مراحل حذفی این رقابت ها نیز تیم ها به صورت یک حذفی به مصاف یکدیگر می روند تا در نهایت پس از سه روز رقابت تیم های اول تا چهارم این مسابقات مشخص شوند.

مراسم رسمی افتتاحیه این رقابت ها با حضور مسئولین ورزش استان مازندران برگزار شد و رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال درباره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان گفت: در این رقابت ها که به صورت جشنواره برگزار می شود حدود 700 ورزشکار پسر به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

جعفر هوتهم، توسعه و گسترش والیبال، شناسایی استعدادهای این رشته برای تیم های ملی را از جمله اهداف این رقابت ها دانست و گفت: این جشنواره زیر نظر فدراسیون والیبال و با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

رئیس کمیته استعدادیابی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، ضمن صدور شناسنامه ورزشی برای تمامی والیبال آموزان، برترین های این دوره از رقابت ها به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت می شوند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های ویژه دختران گفت : پس از پایان رقابت های نونهالان پسر، جشنواره ویژه دختران نیز از 20 تا 24 آبان با شرکت 86 تیم و 700 ورزشکار برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اویسا
۲۱:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
خوبه
آخرین اخبار