اهواز؛

لزوم پشتیبانی آبفای شادگان درحل گرفتگی فاضلاب

معاون فرماندار شادگان گفت:حل مشکلات بیش از ۳۵۰ مورد گرفتگی فاضلاب دراین شهرستان نیاز به پشتیبانی آبفا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نعمت الله آلبوغبیش ،معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: فرسودگی ایستگاه های پمپاژ و شبکه فاضلاب شادگان و کمبود امکانات باعث طولانی شدن مدت رسیدگی به تقاضاهای مردمی رسیده درخصوص گرفتگی فاضلاب شده به طوری که در حال حاضر بیش از ۳۵۰ مورد شکستگی یا گرفتگی در نوبت رسیدگی قرار دارند.

وی بیان داشت: به رغم اینکه روزانه به طور میانگین حدود ۱۵ مورد گرفتگی فاضلاب توسط کارکنان آبفا رسیدگی و برطرف می شود، اضافه شدن گرفتگی و شکستگی های جدید، مدت زمان رسیدگی را افزایش  و به تأخیر می اندازد.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: مشکلات و نواقص موجود در شبکه فاضلاب شادگان و افزایش آنها در فصل بارندگی به مدیریت شرکت آبفای استان منعکس و درخواست پشتیبانی و رسیدگی شده است.

آلبوغبیش با اذعان به طولانی بودن مدت زمان رسیدگی به مشکلات فاضلاب، ازعموم شهروندان درخواست کرد در راستای پیشگیری از گرفتگی شبکه فاضلاب، توصیه های امور آب و فاضلاب در این زمینه را رعایت کرده و با کارکنان اداره آبفا همکاری بیشتری داشته باشند.

وی بیان داشت: شهروندان مشکلات گرفتگی و شکستگی فاضلاب را ازطریق شماره تماس ۱۲۲ گزارش و با اخذ کد رهگیری تا رفع نهایی مشکل پیگیری کنند.

وی همچنین برلزوم تمهیدات لازم برای دفع آبهای سطحی توسط شهرداری شادگان به ویژه درنقاط بحرانی سال گذشته، ازجمله جنب کارخانه یخ سازی بنی اسد و منطقه مزار سید علی تأکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.