اهواز؛

برگزاری کارگاه آشنایی با خطرات مین در مرز چذابه

سرپرست هلال احمر هویزه از برگزاری کارگاه‌های آشنایی با خطرات مین در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرپرست جمعیت هلال احمر هویزه گفت: دربخش جوانان پایگاه تبلیغاتی معرفی جمعیت هلال احمر و کارگاه‌های آشنایی با خطرات مین را در برنامه ستاد اربعین هلال احمر هویزه داریم.

مهدی ساکی، درباره مجموعه اقدامات انجام شده در مرز چذابه اظهارداشت: امداد و نجات را در مرز و نیز در مسیر مرز چذابه خواهیم داشت که یک پست امدادی در مرز چذابه مستقر است.

وی ادامه داد: دربخش جوانان پایگاه تبلیغاتی معرفی جمعیت هلال احمر و کارگاه‌های آشنایی با خطرات مین را در برنامه ستاد اربعین هلال احمر هویزه داریم همچنین در بخش داوطلبان خدمت‌رسانی به زوار را خواهیم داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان هویزه بیان کرد: پست‌های امداد و نجات در مرز و مسیر چذابه به مدت 10 روز قبل و 4 روز پس از اربعین مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نیروهای هلال احمر هویزه فرا مرزی  و در مرز عراق خدمت رسانی می‌کنند،  گفت: نیروهایی که در امداد و نجات فعالیت می‌کنند روزانه 3 الی 4 نفر را  داریم که با تعویض پست به صورت 24 ساعت خدمت رسانی می‌کنند ؛همچنین در بخش جوانان و داوطلبان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ساکی عنوان کرد: با توجه به اینکه در بخش جوانان و داوطلبان به صورت طرح لبیک و داوطلبانه است کاستی در حوزه ستاد اربعین هلال احمر هویزه نداریم و امدادگران به صورت خودجوش برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به خدمت‌رسانی را تدوین کردند.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود جوش عمل کردند، ادامه داد: تنها بخش امدادی است که یک برنامه منسجم و هماهنگ استانی است و مابقی فعالیت‌ها با هزینه و مدیریت داوطلبان انجام می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.