قم؛

روایت براده ها کتابی با محوریت اربعین

کتاب3جلدی«روایت براده‌ها» با موضوع اربعین به بازار نشر قم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛روایت براده‌ها کتابی با موضوع اربعین در یک مجموعه ۳ جلدی به چاپ رسیده است. این ۳  جلد کتاب که هر کدام از زاویه و منظر خاصی به واقعه بزرگ اربعین حسینی(ع) پرداخته است، مشتمل بر دفتر اول با عنوان «او یافت مرا»، دفتر دوم با عنوان «سیّد من حسینی» و دفتر سوم با عنوان «این است، آن نیست» شده است.
 «او یافت مرا» نخستین دفتر مجموعه روایت براده‌هاست که با بیانی همراه با مزاح و طنز، حال و هوای زائران و مسافرهای مسیر پیاده‌روی اربعین را به زیبایی هرچه تمام به تصویر کشیده است.

دومین دفتر روایت براده‌ها، «سیّد من حسینی» است. در این کتاب، روایتی جذاب و خواندنی از فتح «من» در پیاده‌روی اربعین به قلم نویسنده توانمند قمی، «تقی شجاعی» به تصویر کشیده شده است.
سومین دفتر مجموعه ۳ جلدی روایت براده‌ها نیز شامل مجموعه وقایع و داستان‌هایی است که در سال‌های اخیر پیرامون اربعین حسینی(ع) اتفاق افتاده است.

 این وقایع و اتفاق‌ها، که حاصل سفر شخصی نویسندگان و مصاحبه آن‌ها با زائران مراسم پیاده‌روی است، با قلمی هنرمندانه و پردازشی تحسین برانگیز، به رشته تحریر در آمده است. مجموعه «روایت براده‌ها» به همت مؤسسه اسلامی سالکان تمدن‌ساز (مواسات) و از سوی انتشارات شهید کاظمی وارد بازار چاپ شده است و می‌تواند توشه خوبی برای زائران اربعین باشد. قیمت این مجموعه کتاب ۳ جلدی ۲۵هزار تومان است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار