قم؛

تاکیدآیت الله سعیدی برلزوم رعایت قوانین کشورعراق درزیارت اربعین

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) درمراسم بدرقه ی خادمان موکب آستان مقدس،برلزوم رعایت قوانین کشورعراق درزیارت اربعین تاکیدکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم بدرقه خادمین موکب اربعین آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر، بابیان این که اعزام خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) به کربلا برای خدمت‌رسانی به زائرین پیاده اباعبدالله الحسین برای لبیک به ندای ولایت‌ و حفظ این جایگاه عظیم به عنوان سرمایه‌ جامعه اسلامی است.گفت: کسانی که به کربلا و کشور عراق سفر می‌کنند به قوانین این کشور احترام بگذارند تا مشکلی در مسیر زیارت اربعین رخ ندهد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خادم تمام زائرین اباعبدالله از هر نژاد و کشوری هستند و باید با نیت در مسیر خدمت به زائرین حرکت کنند، بیان کرد: اهل بیت(ع) ما با وجود اینکه در نقاط مختلفی هستند اما در نهایت پیکر واحدی را تشکیل می‌دهند و در این راستا ما هم باید به این مساله توجه داشته باشیم و باید بدانیم که خدای متعال و حضرت اباعبدالله الحسین نظاره‌گر خدمات ما هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود:خدمت‌گزاری در شرایط امروز به زائرین امام حسین(ع) نوعی ولایتمداری است، و ملت ایران همواره با حضور در مقاطع مختلف تاریخی همچون دوران دفاع مقدس و در جریاناتی چون انتخابات، راهپیمایی‌ها و... ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه قم خادمین سیدالشهدا(ع) را مهاجر فی سبیل‌الله دانست و تصریح کرد: کسانی که برای خدا و در راه او گام برمی‌دارند از جایگاه والایی برخوردار هستند از لحظه‌ای که خادمین زائرین سیدالشهدا نیت کرده و در این مسیر قدم می‌گذارند شامل عنایت اهل بیت(ع) هستند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار