شاهمیری: خندیدن بازيكنان بی قانونی نیست

داور دیدار دو تیم سایپا و پیکان تهران درباره قضاوتش در این مسابقه گفت: برخی بازیکنان به خندیدن بازيكنان حريفشان معترض بودند که قطعا خندیدن در یک مسابقه بی قانونی نیست.

شاهمیری: خندیدن داور بی قانونی نیستفرهاد شاهمیری، داور بین المللی والیبال ایران که قضاوت دیدار دو تیم پیکان و سایپا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر را قضاوت کرد، درباره این دیدار به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از لحاظ فنی این دیدار اشکالی در نحوه قضاوت من ایجاد نکرد و بازی کم حاشیه‌ای بود.

وی درباره برخی اعتراضات در طول این دیدار که از سوی بازیکنان تیم سایپا صورت گرفته بود، گفت: برخی بازیکنان سایپا به خندیدن  بازيكنان حريف در برخی دقایق بازی ایراد می‌گرفتند.  خندیدن بازيكنان حريف بی قانونی به حساب نمي آيد.

داور بین المللی کشورمان با اشاره به اینکه اعتراض از سوی تیمی که بازی برده را باخته است، طبیعی است، گفت: وقتی یک تیم نتیجه 23 بر 19 یک ست را با شکست عوض می‌کند قطعا به دنبال بهانه‌ای خواهد بود تا شکست خود را توجیه کند.

شاهمیری ادامه داد: امیدوارم امسال شاهد لیگی کم حاشیه باشیم. اگر بازیکنان یاد بگیرند که به داوران اعتراض نکنند و بر مبنای قوانین عمل کنند مشکل خاصی ایجاد نخواهد شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار